Cu o lună în urmă am vorbit despre cum intri în posesia unei spălătorii auto self service în sistem de franciză și care sunt criteriile pe care trebuie să le îndeplinești pentru a putea colabora cu noi (vezi articolul aici). Dacă ți-ai făcut o idee despre ce implică această investiție, acum este momentul să discutăm despre avantajele unei spălătorii auto self service.
Mulți dintre voi, probabil, nu cunosc toate plusurile acestor spălătorii și nici cu cât sunt mai presus față de spălătoriile auto tradiționale. Acum este momentul să punem la punct și aceste detalii. La finalul articolului te rugăm să tragi singur concluzia – în ce alegi să investești? Într-o spalatorie auto self service sau o spălătorie auto tradițională?
Spălătorie auto self service sau spălătorie auto tradițională?
Problema angajaților
Când ai nevoie de angajați și când nu? Ai nevoie de angajați în cadrul unei spălătorii auto tradiționale, dar nu și în cazul uneia de tip self service. Ce înseamnă acest lucru? Că vei face bani cu o grijă în minus, cea față de angajați.
Să ai angajați înseamnă să îi alegi cu atenție pentru a fi sigur că nu îți trag business-ul în jos. De asemenea, trebuie să le asiguri lunar un venit și trebuie să le plătești toate contribuțiile obligatorii la stat.
Dacă optezi pentru o spălătorie auto self service, uiți din start de grija angajaților. Nu ai nevoie de nici măcar un singur angajat. Va trebui să aloci câteva ore pe săptămână pentru a alimenta spălătoria cu consumabile și asta e tot. Deci, 1-0 pentru spălătoria auto self service.
Cum îți promovezi spălătoria auto
Să zicem că alegi să investești într-o spălătorie auto tradițională. Ai deschis-o, ai cel puțin un angajat cu care pleci la drum, iar scopul tău de acum este să faci bani. Cum vor avea încredere clienții în tine dacă ești un brand nou pe piață? Să știi că vor fi destul de sceptici la început.
Va trebui să investești sume impresionante de bani în marketing și promovare pentru a contura imaginea mult dorită în jurul brand-ului tău. Asta înseamnă că trebuie să apelezi la experți în domeniu a căror servicii, de asemenea, costă.
Când vine vorba despre o spălătorie auto self service, noi îți oferim un brand deja cunoscut, un brand de încredere în rândul clienților. Marketing-ul și puterea brand-ului pe piață sunt deja puse la punct. Taxa de franciză acoperă toate cheltuielile în această direcție, deci nu vei mai avea o grijă în plus. Așadar, e 2-0 pentru spălătoria auto self service.
Cât poți să câștigi într-o zi dintr-o spălătorie auto
Spălătoriile clasice funcționează după un program, program după care potențialii clienți trebuie să își organizeze întreaga zi pentru a-ți putea călca pragul. Asta înseamnă că dacă, să zicem, spălătoria ta auto tradițională este deschisă 8 ore pe zi, tu poți servi doar un anume număr de clienți.
Iată că la o spălătorie auto self service lucrurile se schimbă în totalitate. Nu are un program standard de funcționare, ci este deschisă 24/7. Asta înseamnă că poți avea clienți la orice oră din zi sau din noapte, deci automat și câștiguri mai mari. Deja vorbim de 3-0 pentru spălătoriile auto self service.
Programele de spălare
Este adevărat, o spălătorie auto tradițională are de obicei o mulțime de produse pentru spălare, dar și ceară prin pulverizare pentru finiș. Problema e că cei care calcă pragul unei astfel de spălătorii nu au control absolut asupra programului de spălare. Ei doar plătesc pentru un serviciu prestat de angajați, după modul în care aceștia consideră că este optim.
La o spălătorie auto self service clientul ține întreg controlul asupra programelor de spălare. El alege, el spală cât este nevoie și după modul în care consideră că mașina sa are nevoie. Dacă dorește poate oricând să sară peste etapele de spălare. Același lucru este valabil și pentru aplicarea de ceară prin pulverizare. Deci, din nou, spălătoria auto self service câștigă în fața spălătoriei auto clasice.
Acum că am ajuns la final, ce crezi? Care spălătorie auto prezintă mai multe avantaje? Din punctul nostru de vedere, cea self service câștigă detașat în fața celei tradiționale și ne-am dori să știm că ești de acord cu noi.